Palautusohjeet
Voit palauttaa tuotteet lähimpään postitoimipaikkaan tai matkahuollon toimipisteeseen:
HUOM. Ilmoita aina ennakkoon asiakaspalvelu@kauniskoti.fi kun palautat tuotteen!
- Nimi
- Tilausnumero
- Palautettavat tuotteet
Huom.
Pakkaathan vetimet huolellisesti, ettei niihin tule kuljetuksen aikana naarmuja/vaurioita. Vaurioituneita tuotteita emme hyvitä.
On tärkeää, että vetimet ovat pakattu muovisuojiin ja huolehtia, etteivät ne pääse liikkumaan laatikon sisällä kuljetuksen aikana.
POSTI
ASIAKASPALAUTUS
Sopimustunnus 637215
Sisustusliike Kauniskoti Oy (FI24623894)
Metsämyllynpolku 13
04220 Kerava
MATKAHUOLTO
ASIAKASPALAUTUS
Palautuskoodi 9511842
Sisustusliike Kauniskoti Oy (FI24623894)
Metsämyllynpolku 13
04220 Kerava
Palautusohjeet:
Onko tuotteilla palautusoikeutta?
Kaikilla Sisustusliike Kauniskoti Oy:n (jäljempänä Kauniskoti) verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus.
Mitä palautusoikeus koskee?
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Kaikki tuotteeseen liittyvät osat tulee liittää paketin mukaan.
Miten tuotteen palautus tai vaihto tehdään käytännössä?
Voit palauttaa tuotteen 14 vuorokauden ajan asiakaspalautuksena Postiin tai Matkahuoltoon.
Noutamattoman, ehjän, toimivan ja/tai virheettömän tuotteen palautuksesta voidaan periä aiheutuneet logistiikkakulut, jotka vaihtelevat tuotteen koon, painon ja toimituspaikkakunnan mukaan.
Kauniskoti ei vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Palautusoikeuden käyttämisen edellytyksenä on, että tuotteessa ei ole käytön jälkiä. Kauniskoti hyvittää palautettujen tuotteiden arvon 7 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut myyntikuntoisen tuotepalautuksen. Asiakkaalle palautettava maksu suoritetaan samalla maksutavalla, jota tilauksella on käytetty. Jos tuotteet on tilattu laskulla tai osamaksulla, saapuvan laskun voi hävittää. Osapalautuksissa Asiakkaalle lähetetään uusi lasku josta on vähennetty palautetun tuotteen hinta.
Jos tuote ei ole myyntikuntoinen, mutta tuote halutaan palauttaa, voidaan lisäksi periä tuotteen arvon alentumisesta aiheutuvat kulut; nämä arvioidaan aina tapauskohtaisesti.
Emme hyvitä tai palauta toimituskuluja, hyvitys koskee vain tuotteita.
1. PAKKAA PALAUTETTAVA TUOTE SEKÄ TUOTTEEN OMA MYYNTIPAKKAUS PALAUTUSTA VARTEN. (Kauniskodin verkkokaupan laatikkoon, jossa lähetys sinulle saapui, pahviin tai muuhun pakkausmateriaaliin). Pelkkä tuotteen oma myyntipakkaus ei riitä. Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu matkalla.
2. Jätä paketti Postiin asiakaspalautuksena. Ilmoita kyseessä olevan Sisustusliike Kauniskoti Oy:n verkkokauppa palautus. Kotiinkuljetuspaketin voit palauttaa samalla tavalla Postiin.
3. Tarkista palautusosoite :
ASIAKASPALAUTUS
Sopimustunnus 637215
Sisustusliike Kauniskoti Oy (FI24623894)
Metsämyllynpolku 13
04220 Kerava
4. Pyydä kuittaus palautuksestasi Postin tiskillä.
5. Hyvitys näkyy pankkitilillä tai luotolla viimeistään 7 päivän kuluessa.
Miten palautus hyvitetään?
14 päivän aikana palautetut tuotteet hyvitetään luottokorttimaksuissa luottokortille, muissa maksutavoissa asiakkaan pankkitilille tai suoraan laskulle.
Palautettavasta summasta voidaan vähentää mahdolliset logistiikka- ja käsittelykulut sekä arvonalentuminen.